مهندسان معمار پیشکسوت یزد،درس ها و تجربه ها

اهمیت و اثرگذاری مهندسان معمار در امر ساخت و ساز و شکل دهی به فضای شهری برکسی پوشیده نیست. آنچه امروز آن را به عنوان شهر معاصر می شناسیم و بنا هایی که هر یک شیوه ای برای سخن گفتن با مخاطب را برگزیده اند حاصل سال ها تلاش مهندسان معمار استان است.
از این رو انجمن صنفی مهندسان معمار استان یزد با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و حمایت شرکت آجر نماچین برآن شده است تا مراسمی را بمناسبت روز معمار با عنوان ” مهندسان معمار پیشکسوت یزد،درس ها و تجربه ها” برگزار نماید. این مراسم که در ادامه سلسله نشست های انجمن روز شنبه مورخ 98/2/14 در تالار هتل صفائیه یزد از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد مروری است بر سالها فعالیت حرفه ای این بزرگواران.
همچنین با عنایت به اینکه آجر یکی از رایج ترین مصالح بومی در ساخت و سازهای استان بوده و مورد تاکید طرح تفضیلی و مسئولان و اندیشمندان معماری استان می باشد در ادامه این مراسم، روز یکشنبه مورخ 98/2/15 دوره ای با عنوان “لمس آجر” از ساعت 16 به مدت 4 ساعت در همان محل هتل صفائیه یزد برگزار می گردد. پس از اتمام دوره به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره توسط سازمان و فنی حرفه ای و انجمن صنفی اعطا می گردد.
در طول این دو روز غرفه های مرتبط با ساختمان نیز جهت بازدید مهندسان محترم در محوطه هتل صفائیه بر پا می باشد.
لذا بدینوسیله از کلیه مهندسان معمار استان جهت شرکت در مراسم و دوره آموزشی دعوت به عمل می آید. ثبت نام از طریق سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد می باشد.
ریز برنامه نشست:

شروع برنامه
خوش آمدگویی
سخنرانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد
پخش کلیپ
معرفی شرکت آجر نماچین
سخنرانی مهندس علاقه بند
پخش کلیپ
حلقه گفتمان پیشکسوتان
مراسم تقدیر
بازدید از غرفه های جنبی
پذیرایی و شام

مهندسان معمار پیشکسوت یزد،درس ها و تجربه ها
مدیریت

مدیریت

عضو اصلی انجمن | مشاور و ارائه دهنده خدمات وب

You May Also Like