نخستین نشست معماری و شهرسازی معاصر یزد

انجمن صنفی معمار استان یزد در نظر دارد سلسله نشست هایی با موضوع معماری و شهرسازی معاصر یزد با حضور مهندسان مشاور استان و اعضا انجمن صنفی برگزار نماید.

انجمن صنفی معماران استان یزد در نظر دارد با همکاری جامعه مهندسان مشاور ایران سلسله نشست های ماهیانه به منظور تعریف و تثبیت جایگاه معماری و شهرسازی استان به عنوان یک جریان فرهنگی- اجتماعی جهت بازشناسی گذشته، تدوین وضعیت کنونی و تاثیر گذاری بر روند آینده آن برگزار کند. جامعه هدف این نشست ها به ترتیب اهل حرفه، مدیران عمرانی و مردم هستند. برنامه های این نشست شامل موارد زیر است:

– دعوت از مشاوران درجه یک کشور و مشاوران محلی جهت ارائه تجربیات حرفه ای و معرفی پروژه های برتر خود
– برگزاری جلسات موضوعی با دعوت از سخنرانان مطلع مثل:
– بررسی تاریخچه و نتایج طرحهای شهری استان
– بررسی سیمای شهری و انواع نماهای شهری موجود در استان
– چالش های صنفی موجود
– احصاء و معرفی آثار خوب معاصر از ابتدای قرن تاکنون
– برگزاری جلسات در مورد طرح های عمومی در دست تهیه توسط مشاوران استان جهت آگاهی همکاران.درصورت نیاز به نقد این پرژه ها ابتدا شیوه نامه ای برای نقد تدوین خواهد شد.
امید است این نشست ها در سال 1395 منجر به برگزاری همایش معماری و شهرسازی معاصر استان شود.

نخستین نشست معماری و شهرسازی معاصر یزد

 

نخستین نشست معماری و شهرسازی معاصر یزد

اولین نشست از این سلسله در تاریخ 14 اسفندماه 93 با دعوت از آقای ” دکتر محمدرضا قانعی ” بنیانگذار مهندسان مشاور پلشیر با عنوان در جستجو هویت جهت “ارائه سرگذشت سی سال تجربیات فعالیت حرفه ای مهندسان مشاور پلشیر” در محل سالن کنفرانس پارک علم و فناوری اقبال در ساعت 18 الی 20 برگزار شد

نخستین نشست معماری و شهرسازی معاصر یزد

قابل ذکر است نشست روز پنجشنبه ویژه اعضا رسمی انجمن صنفی مهندسان معمار یزد و اعضا جامعه مهندسان مشاور ایران می باشد. خواهشمند است مهندسانی که تاکنون جهت عضویت در انجمن و یا تکمیل مدارک خود اقدامی ننموده اند با اطلاع از نحوه عضویت( از طریق همین سایت) مدارک خود را به ایمیل انجمن ارسال نمایند.

مدیریت

مدیریت

عضو اصلی انجمن | مشاور و ارائه دهنده خدمات وب

You May Also Like

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *